Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 5 Aug 2024 13:52:12 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/08072 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Raadi alev, Kõrveküla-Tartu kergtee 
L3// Rähni põik L1// L3// L4// Rähni tn 4// 6// Rähni tänav L1// L2// L3 
(Tänav) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Saadan Teile üle vaatamiseks, kuna osa töid 
teostati teekaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27067188>  (menetlus nr: 
442846), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister